نتايج هفته نهم ليگ برتر انگليس
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
هفته نهم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس با چهار ديدار ادامه يافت. به گزارش ايسنا، منچستريونايتد در خانه ميزبان استوک‌سيتي بود که در پايان موفق شد به سختي با نتيجه 3 بر 2 به پيروزي برسد.در اين ديدار ابتدا پيتر کراوچ مهاجم سابق انگليس خيلي زود استوک را پيش انداخت اما روبين فان‌پرسي موفق شد با گلي ديدني بازي را به تساوي بکشاند. اما در ادامه در دقايق پاياني نيمه نخست، مارکو آرناتويچ موفق شد استوک را بار ديگر در اين ديدار پيش بيندازد. در نيمه دوم حضور يانوزاي و چيچاريتو کمکي به منچستر نکرد و در حالي که بازي به سود ميهمان در جريان بود، منچستري‌ها به خودشان آمدند و موفق شدند طي دو دقيقه بازي باخته را با برد عوض کنند. ابتدا ضربه سر زيباي روني و سپس ضربه سر چيچاريتو باعث شد شياطين سرخ در اين ديدار خانگي سربلند بيرون بيايند. ليورپول ديگر مدعي اين فصل موفق شد با درخشش سوآرس وست‌برومويچ را در هم بکوبد. مهاجم تيم ملي اروگوئه در اين ديدار براي تيمش هت‌تريک کرد. ديگر گل ليورپولي‌ها را در اين ديدار دنيل استاريج به ثمر رساند. براي وست‌برومويچ جيمز موريسون گلزني کرد. تابلو نتايج: استون‌ويلا صفر – اورتون 2 ليورپول 4 – وست‌برومويچ يک منچستريونايتد 3- استوک‌سيتي 2 نوريچ صفر – کارديف صفر در ادامه بازي‌هاي ليگ برتر انگليس امشب فولام با ساوتهمپتون ديدار خواهد کرد. در جدول رده‌بندي آرسنال با 22 امتياز در صدر قرار دارد و ليورپول با يک بازي بيشتر نسبت به چلسي با 20 امتياز در رده دوم قرار دارد.


درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)